Jag behöver också tidsfördriv

1.  Namn jag lyssnar till: Niclas

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är sjukt snäll

3.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: mycket

4
. Detta är jag rädd för: också mycket

5.
Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, cigg och gulliga sms

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hålla ordning på mitt liv

7. Detta tycker jag om att göra: mobba tanten,

8.
Detta vill jag göra just nu: vara med D

9. Bästa känslan: när allting faktiskt löser sig

10. Värsta känslan: när det blir kaos och jag inte vet hur jag ska hantera olika situationer

11.
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: tänker jag inte skriva

12.
Är du kär just nu:
sjukt sjukt mycket!

13. Jag vill gifta mig: ja

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: finns massor

15. Min käraste ägodel:
vet jag faktiskt inte

16.
Något jag vill ha i present: ingen aning

17. Detta har jag på mig just nu: jeans och t-shirt

18. Favoritkläder: myskläder

19. Favoritdjur: hund

20.
Följande musikstilar tilltalar mig mest: eurodance 4 ever liksom

21.
Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : ella e´la med kate ryan och france gall

22.
Skola - roligaste/tråkigaste ämne

Roligast:
svenska och samhällskunskap

Tråkigast:
matte

23. Stjärntecken: vädur

24.
En bok jag gillar: avalons dimmor

25. En film jag gillar:
samma som ovan


27. Favoritdoft:
svårt


28.
Detta äter jag gärna: helst inget alls


29. Dricker helst: vatten och cola (livets dryck) och vin

30. Favoritgodis: nästan allt

31. Hit vill jag gärna åka på semester: finns många ställen


32. Färg på mina ögon: melerade

33. Min längd: 172


34. Jag tror på: ödet

35. Jag spelar: med livsfarligt höga insatser


36. Person jag beundrar: Olga Korbut


37.
Så här bor jag: i stort hus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
0

39. Det här tänder mig:
charm, vänlighet, glasögon och ett par glittrande ögon

40. Det här gör mig avtänd: motsatsen till ovan  

41. Favoritfärg: brun, vit och svart

42. Favoritcitat: "är du dumknullad?"

43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättar är det ju ingen hemlighet...

44. Bästa present jag fått: ingen alls


45.
Senast köpta skiva: köper inte skivor

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina små fötter


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
min olydiga kropp överlag  

48. Udda förmåga/egenskap: är en jävel på att bli missförstådd

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en kobra

50. Utmanade:
dra röva i grus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0