utan att tänka mig för så såg jag en neger som snackade om is

En dag som den här, den borde aldrig ha börjat från första början. Istället skulle vi ha hoppat över fredagen den 28/3 till lördag den 29/3. Varför har jag ingen aning om, men det känns bara som om detta är något som borde göras, omgående!
Många av mina vänner (3 iaf) skriver bloggar om saker och ting som händer i deras liv. antagligen så är det vad man ska ha sin blogg till, lite som en slags onlinedagbok och fylla med massa tankar och annat krafs. Men eftersom det inte händer så mycket i mitt liv så är ajg tvungen att hitta på, att LJUGA om något.
Egentligen borde jag inte alls ha skrivit om att jag ljuger, eftersom det är fult att ljuga.

Något som inte är en lögn är att jag borde ordna upp saker och ting lite bättre, inte bara putta det framför mig.
Till saken hör då att jag har massa grejer att få överstökat. OCH inte minst, om det är så - åka till sthlm för o hälsa på D.
Tidigare på förmiddagen drömde jag om götterdämmerung. Och då undrar ni förstås varför i hela fridens dar som jag drömde om en akt ur Nibelungens ring (götterdämmerung betyder även ragnarök på tyska)

Om någon ser något utav värde i den här texten, var vänlig skriv en kommentar


Kommentarer
Postat av: Tilda

ÄNTLIGEN uppdaterar du.

Ditt liv är fantastiskt, lika fantastiskt som du. Så du behöver väl ändå inte ljuga?

Var dig själv, det är du bäst på

2008-03-28 @ 13:39:55
URL: http://kinell.blogg.se
Postat av: RaQ

Drömmeru om Götter? Gud så mysigt.

2008-03-28 @ 18:25:15
URL: http://skitidetdu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0