2 kaffekoppar, 2 hundar, en hel balja kaffe och en vetekrans

..det är allt som behövs, eller ja - kanske en jävligt livlig fantasi också! Man börjar dagen med att vakna när klockan ringer, typ kvart i sex (lagom tid) man låtsas att man väcker sin hjärtans karl och säger att han kan komma ner lagom om en halvtimme, då är frukosten klar nämligen! Går till stallet och släpper ut, mockar snabbt som satan, går in och kaffet är klart! dukar fram 2 (TVÅ) kaffekoppar, man kan väl inet dricka ur samma kopp? Tur btw att vi båda dricker kaffet med grädde och suketter!

tja, nä man hinkat i sin hela baljan kaffe (man måste ju det eftersom det hela går ut på att låtsas att vi BÅDA druckit kaffe) 

Nu kan dagen börja.. Det är för jävligt. Ja måste låtsas, i hinka i mig fan 10 koppar kaffe. Blir så jävla pissnödig.
Resten av dagen så gör man allt för två... iof så åt jag ingen lunch, men det gjorde min partner (han åt kokta morötter) 
Ja vill fan ha en ändring, ja vill inte låtsas, ja vill inte gråta för inget alls.. 

Dessutom vill jag kunna skriva med nån slags poäng, eller iaf med någon slags relevans.image7 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: äsch perelli var fan rätt bra ;)

2008-03-02 @ 01:33:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0