Växa upp

Jag vill inte växa upp, inte och bli sådär jätteansvarstagande. Inte sådär så att jag ska planera allt i förväg och känna att allting måste gå precis efter min planering - det skrämmer mig något enormt samtidigt som jag drömmer omatt ha en kalender som jag kan följa och att planeringen INTE spricker någonstans. Jag vill inte ens att det ska knaka i fogarna!
Motsägelsefullt? Kanske, men jag vet inte.

Jag vet vad jag vill och jag tänker ta itu med det snarast möjligt! Därmed inte sagt att ajg kommer bli sådär trist och inte ägna mig åt saker som jag tycker är roligt, jag kommer fortfarande göra impulsiva saker och ajg kommer fortfarande vara barnsligt tjurig, grälsjuk och alldeles underbart PONNY som alla på Qruiser iaf vet om ;)
Men jag vill ha någon att ta hand om, att bli omhändertagen bry mig om och att leva mitt liv med. Måste man vara vuxen då? Kan man inte bara vara som man är? jag vill inte bli omtyckt av alla, jag vill inte bli hatad av alla men jag vill vara mig själv. Även om jag får ett bra jobb så vill jag vara barnslig, jag vill få infall och jag vill vara cp.

Kan jag få vara det? 


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vuxen för mig är när man tar ansvar för sina handlingar och klarar av att stå på egna ben. Med eller utan kalender. <3

2008-06-20 @ 15:19:24
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: milla

Å tack ska du ha! :o) Eftersom vi var först ut med att prova den nya colan har den nog inte släppts i butikerna än men den kommer nog snart! :o)

2008-06-20 @ 18:52:52
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: Storasyster Sussi

Klart du ska fortsätta vara barnslig och seeeepe!!! Älskar ju mitt lilla föl ;)

2008-06-20 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0