regn... fy fan för detta jävla regnande!





Jag Hatar verkligen regn. Det behöver regna, utan tvekan.. Men kunde det inte då regna på natten och sedan bli sol och blåst sådär lite stormvarnning på morgonkvisten när jag ändå inte är vaken?

Långpromenad planerad med Rasmus - det kunde jag fetglömma! Så befängt av mig att tro det - fint väder, långpromenad, jo jag tackar.. Vi fick minsann nöja oss med en kort promenad på asfalt, ENDAST asfalt!
(pisk av D annars) Undvika vattensamlingar så gott det gick och därtill också diverse högar med skräp från träd och buskar...  


"titta Elsa, titta på pojken med hans roliga hund" - vadå? skulle jag kontra med "titta rasmus, titta på slemvecket med hennes otäcka minimänniska"  Jag bara frågar

Kommentarer
Postat av: Storasyster Sussi

ASG Vilken söt bild! Och förresten tycker jag att du skulle ha sagt det där... ;) Love you sötis! :)

2008-06-14 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0