over and out

midsommarafton börjar lida mot sitt slut, nu väntar sorgligt nog mörkare tider och snart regn, snö snusk och kyla. 7 sorters blommor har jag då rakt inte hunnit med att plocka (det var en relativt grov modifiering utav sanningen) men eftersom man plockar blommorna och sedan ska gå, vad är det baklänges runt 7 järsgårdar så gav jag fulla fan i det. Jag vet vem jag vill gifta mig med, behöver inga blommor, som jag kanske är allergisk emot för det!

Lugn kväll som avslutades i goda vänners lag, dvs med Tilda och en galet god midsommarmiddag
Tack för trevligt sällskap och god mat!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja, du har rätt. Vi glömde fan blommorna. Hade väl ändå varit värt ett försök, eller?



<3 dig.

2008-06-21 @ 09:53:36
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Storasyster Sussi

Äh, du skulle bara drömma om mig iaf... evil grin

2008-06-21 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0