Klump i magen

Hur fan kan det bli så här? Jag trodde min själ aldrig att jag skulle träffa någon som du, någon som gav mig sådan längtan och en sån enormt stor jävla klump i magen pga det!
Det är sjukt. Ja måste sluta, det kan inte vara nyttigt att sakna och inte veta hur eller hur. Kan inte vara nyttigt att vara så jävla kär - oavsett det är besvarad eller olycklig. Jag tror inte att det är nyttigt att känna så mycket för någon som jag känner för dig!


Daniel du är det största som hänt mig. Jag VILL dela mitt liv med dig för helvete

Kommentarer
Postat av: Sara

Du tog typ orden ur munnen på mig, så som jag känner efter att ha varit olyckligt kär hur länge som helst.

2008-06-21 @ 23:02:40
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Tilda

Olycklig kärlek är bara en illusion. Hjärnan spelar känslorna ett spratt.

2008-06-22 @ 10:15:19
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Storasyster Sussi

Håller hårt om älskade lillebror...

2008-06-22 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0