Tänk att tiden ska gå så fort när man har roligt...

Men fuck that liksom! Varför kan inte tiden gå sakta när man har roligt, är lycklig etc? Och istället rusa iväg i väntans tider då man har tråkigt och inget annat vill än att tiden ska svischa iväg - bara försvinna.. En vecka kan gå snabbt, alldeles för snabbt. Men den kan också gå så jävla satans sakta, så sakta så varje dag känns som en hel jävla evighet.
Carpe diem - ja fan i mig! Fånga dagen och se till ta varje tillfället i akt till lycka och låt de andra dagarna bara vara en gråzon.




-over n´ out

Kommentarer
Postat av: beatlemania

Mm, jag håller med. Fast det här året tycker jag nog att nästan varenda dag har gått läskigt fort för mig. Betyder det att jag har varit ovanligt lycklig? ^^



Jag har förresten också skaffat en blogg nu. Inte riktigt min grej egentligen, men vad fan.. ^^



Kram på dig, kära lilla PONNY! <3



2008-07-29 @ 22:28:23
URL: http://beatlemania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0