Ragga eller rädd?

Jag hatar att ragga. Har alltid hatat att ragga, mest för att jag är så jävla rädd för att bli nobbad! Fast det finns ju faktiskt fler saker som jag är sjukt rädd för! Däribland att bli bortgjord eller typ dumförklarad... Fy fan...

Alltså allt som oftast känner jag mig rätt ful. Men jag får aldrig tummen ur röven att försöka göra något åt det. BARA för att jag är så sjukt rädd att bli skrattad åt för att jag försöker för mycket eller försöker överhuvudtaget. Då känner jag mig så jävla dum och bortgjord. Ungefär som när man blir ertappad med fingrarna i syltburken!
Jisses asså... Men så är det bannemej!
Men egentligen så varför ska man känna sig dum för att man vill försöka göra sig fin, eller iaf så fin som man kan göra? Jag vet inte!?

Hoppas att jag kommer över den här rädslan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0