Att vara bög

Anton tyckte att jag skulle blogga om att vara bög. Kan man komma på ett svårare ämne att blogga om än en sexuell läggning? Det är väl mer eller mindre så att alla är olika oavsett läggning. Jag skulle kväva mig själv eller iaf få epilepsi ifall alla bögar var fjollor. Men alltså, hur är bögar? eller ska man fråga sig hur GÖR bögar?
Jag vill vara en vanlig bög, en tråkig bög - sån där helt vanlig jävla svenssonkille! Fan, jag vet inte vad jag ska skriva om. Hade massvis med checka idéer innan idag. Men dom är bortblåsta.. *suck*


Men helt seriöst. HUR är man när man är bög?

Är det när:
Man som kille tänder på andra killar? Check!
Man tycker om kuk? I så fall check!
Överdrivet feminint uppförande? Hmm, kan inte straighta killar också vara feminina?
Slampighet? Straighta kan också vara slampor


Äsch fittefan.. Orka skriva mera!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag tycker om att du följer mina råd. Du och den homoerotiska sidan utav Internet är älskvärda.



/A

2008-07-15 @ 00:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0