Vänner, avstånd & utan pengar

Läste Annas blogg.. http://annaviktoria.blogg.se/ VAR SKA MAN HITTA VÄNNER OM MAN ÄR ÄLDRE ÄN 5 ÅR.. Ja hon använde inte strora bokstäver MEN DET GÖR JAG!! Var ska man hitta dom? i mataffären? på tv? det är nog lättast, att hitta sina vänner på tv, eller facebook. Jag älskar facebook. sökte på groups; apladalsskolan, WTF! Så många av mina gamla skol"kamrater" wft igen, är alla vänner med varandra utom jag? my gosh! jaja, gör inte så mycket, ja skiter i dom.... japp, dom vill inte vara vänner med mig, slipp då....
Christopher bor fuckin långt bort, ja vill träffas varje dag hmm, iaf några gånger i veckan, behöver inte vara mycklet.. tio minuter räcker. Iaf en av dagarna..


Ja älskar punkter, inte vektografi, det fattar jag inte ändå.. smulan..... många många punkter, thats the shit!
Jag vill träffa Christopher idag, helst igår... asså jag borde döpa om det här inlägget till fjortis¨

Pengar är bra att ha, borde sälja allt jag äger o har.. det vore bra.. väldigt bra
Vad ska man göra utan pengar, ja utan pengar så spelar det ingen roll att man är utan vänner, för ja ksan inte göra något ändå..
Solsemester skrev Anna om... Ja vill också åka på solsemester, ja har aldrig varit på nån sån, pip lip gnäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0