Ok måndag, då gäller det tydligen?!

På måndag, yey då händer det, antar jag iaf... Tur till Karlshamn.. Det känns reaaally strange faktiskt.. Behöver ju inte skriva varför, det vore dumt. Idag är en fin dag, kanske powerwalk med Anna?
Jag längtar faktiskt, till på måndag. Jag hatar måndagar egentligen. Men jag är forhoppningsfull, maaassor! Jajamensan.. Denna måndagen måste bli bra, den måste verkligen bli det! Vi får inte låta Dominique komma o ta Dex ifrån mig.. Nej nej nej! Krystle Jennings det stycket har ju fått Blake nu.. Och Dex kan vi inte låta försvinna. Inte ens om han gör Sable med barn... 
Men hmm.."ooh and here comes mummy dearest attempting another grand entrance" - Sable Colby

Tappar tråden hela tiden...  

Weell Mr Wet-ass, (wet=svett, not as wet=kiss) thats my project at the moment... I do REAALLY like him. Hope u read this.. ...

image4


Kommentarer
Postat av: Lotta

"Krystle" stavas med "C"... Är detta en så orelevant blogg? Vad handlar dem om egentligen? De bloggar jag brukar läsa handlar om vardagen, livet, djuren, familjen... Din handlar om.... din fantasivärld? *asg* Puss på dig hjärtat!

2007-10-13 @ 09:44:18
Postat av: Anna-Viktoria

Men hallå, vad dålig jag var som missade.
Kom hit och gå med mig imorn då!!!! puzzizaj på däääj vännen kjamizaaaj. fjåtiz 4-evaah. ^^

2007-10-14 @ 23:44:37
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0