livin in a fantasy

Jaaaaaaaa! Den här bloggen HANDLAR FAKTISKT OM MIN FANTASIVÄRLD...
Men min fantasivärld KAN vara bra... Dock inte alltid, glömmer liksom bort reality!! DUUMT.

Men idag, kanske känns det lite bättre, vet inte ännu, inte vågat känna efter. Kan ju bara säga att schoolboi, U still rock my world. And I wanna show U that, in my way...

Bilder måste läggas in, vi ska bara vänta på lite pengar från mormorn haha, så jag kan köpa ny kamera.. gamla är piss o batteriet slut..




image5
Egentligen avskyr jag mirandanallar,gör mig spyfärdig, dom får mig att tänka på Manuel...

Men kan inte hitta nån bättre bild just nu på liksom.. Ja nånting fint, Så äckelnallen får duga, den är rätt så söt. hmm, egentligen..

The teddy is for u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0